Šie Lietošanas noteikumi ir neatņemama distances līguma sastāvdaļa, ko puses, pamatojoties uz klienta pasūtījumu, noslēdz mūsu tiešsaistes tirdzniecības vietā www.s2.lv.
Lietošanas noteikumos ietvertie pienākumi ir obligāti. Šo Lietošanas noteikumu pārkāpšana var veidot pamatu distances līguma izbeigšanai. Līgums ir spēkā neierobežotu laika periodu.
Veicot pasūtījumu, klients apliecina, ka ir izlasījis, sapratis un piekrīt Lietošanas noteikumiem. Klientam nav atļauts pasūtīt preces no mūsu tiešsaistes tirdzniecības vietas www.s2.lv ja klients nav izlasījis un piekritis Lietošanas noteikumiem.
S2 mājas lapā publicētie noteikumi ir pirkuma līguma sastāvdaļa.
Termini
Tiešsaistes tirdzniecības vietai WWW.S2.LV īpašnieks ir SIA „S2”, reģ.Nr. 45403021630, juridiskā adrese Rūpniecības iela 11B, Aizkraukle, Aizkraukles novads, LV-5101, Latvija, kas piedāvā un pārdod preces klientam savas saimnieciskās darbības laikā saskaņā ar šiem lietošanas noteikumiem;
- Klients – fiziska vai juridiska persona, kas pasūta preces S2, kura ir sasniegusi 18 gadus vecumu un kurai ir neierobežota tiesībspēja, lai varētu stāties līgumattiecībās ar S2.
- S2 - tiešsaistes tirdzniecības vieta www.s2.lv, kuru klients izmanto pasūtījuma veikšanai;
- Piegāde - klienta pasūtīto preču piegāde uz adresi, kas ir norādīta klienta pasūtījumā;
Preču pasūtīšana
Preces iespējams pasūtīt www.s2.lv mājas lapā, izmantojot mājaslapas groza sistēmu.
Reģistrēties nav obligāti, lai veiktu pasūtījumus.
Preces iespējams pasūtīt arī ar pasūtījuma pieteikumu, sūtot to uz e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
Veicot pasūtījumu norādiet Jums interesējošo preci un precīzu piegādes adresi, apmaksas veidu, kā arī kontaktpersonas tālruņa numuru.
Saņemot preci, lūdzam pārbaudīt, vai esat saņēmis izvēlēto preci atbilstošā komplektācijā un kvalitātē.
Veicot preču pasūtīšanu Klients ir atbildīgs par patiesas un pareizas informācijas sniegšanu.
Apmaksas iespējas
Par preci jānorēķinās ar priekšapmaksu, pamatojoties uz izrakstītu priekšapmaksas rēķinu, kuru klients saņem pēc pasūtījuma apstiprināšanas.
Priekšapmaksu var apmaksāt ar bezskaidras naudas maksājumu, izmantojot internetbanku vai izmantojot pakalpojumus bankas filiālē.
Priekšapmaksu iespējams apmaksāt izmantojot trešo personu pakalpojumus - PAYPAL un ar bankas karti.
Izmantojot PAYPAL tiks aprēķināta papildus maksa (komisija, kas tiek novirzīta trešās personas maksājumu apstrādes pakalpojumu apmaksai), kas tiks precīzi norādīta noformējot pasūtījumu grozā. PAYPAL pakalpojuma izmantošanas maksa - 3 % no darījuma summas.
Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā šī komisija tiek atgriezta.
Preču apmaksu ir iespējams veikt personīgi S2 noliktavā Aizkrauklē , Rūpniecības ielā 11, ar bankas karti (bez papildus komisijas).
Klients var norēķināties tikai ar maksājumu metodēm, kas norādītas S2 maksājumu metožu izvēlnē. Maksājums ir jāveic pirms preču saņemšanas.
Produktu apkopošana un piegāde
S2 par papildus samaksu piedāvā preču piegādi saskaņā ar preču piegādes veidu sarakstu visā Latvijas un Eiropas Savienības teritorijā, izmantojot piegādātāju pēc pircēja izvēles.
S2 piedāvā saņemt preces mūsu noliktavā darba dienās no 8:00 līdz 17:00.
S2 cenšas darīt visu, lai nodrošinātu, ka katrs pasūtījums tiek pilnībā izpildīts, tomēr pasūtījuma izpildīšanas brīdī dažu produktu nepieejamības dēļ S2 negarantē, ka visi Klienta pasūtītie produkti būs pieejami un tiks piegādāti.
Piegāde tiks veikta uz adresi, kuru norādījis Klients pasūtījuma veikšanas brīdī.
S2 piegādās Klienta pasūtījumu līdz galvenajai ieejai piegādes adresē.
Pēc Klienta lūguma piegādātājs var ienest pasūtījumu piegādes adresē, piemēram, uznest uz noteiktu stāvu daudzīvokļu mājā, tikai ja:
- piegādātājam ir Klienta piekrišana;
- mūsu piegādātājs uzskata, ka izpildīt šādu Klienta lūgumu ir droši un praktiski. S2 vienmēr rezervē sev tiesības piegādāt pasūtījumu līdz adreses galvenajai ieejai.
Klienta piegādēm uz uzņēmuma adresi, S2 var nodrošināt piegādi tikai līdz uzņēmuma pirmā stāva galvenajai ieejai.
Garantija
- Garantija ir spēkā, ja precei tiek uzrādīts pirkumu apliecinošs dokuments (čeks, pavadzīme, PNS orderis, kvīts vai bankas apliecināts maksājuma uzdevums).
- Garantijas termiņā preces tiek pieņemtas S2 noliktavā. Izdevumus, kas saistīti ar preces piegādi S2 noliktavas, uzņemas pircējs, ja vien prece ir bijusi piegādāta ar Omniva pakomātu pakalpojumu, kur pieejama bezmaksas preču atgriešana.
- Produkti, kas attēloti S2, var neatbilst formas un krāsas ziņā saņemtajiem produktiem, Klienta pasūtījuma veikšanai izmantoto tehnisko līdzekļu rakstura dēļ vai citu saprātīgi sagaidāmu neatbilstību dēļ.
- Par visu S2 produktu īpašību informāciju ir atbildīgs produktu izgatavotājs un / vai izplatītājs. S2 ir atbildīgs tikai par šīs informācijas atspoguļošanu Klientiem, ja normatīvie akti neparedz citādi.
Atteikuma Tiesības un Tiesības atteikties
- Klientam ir tiesības vienpusēji izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas. Atteikuma tiesības var tikt izmantotas, kā noteikts normatīvajos aktos, šajos Lietošanas noteikumos un citos attiecināmos S2 izdotajos nosacījumos. Klients ir atbildīgs par izmaksām, kas saistītas ar šādu pasūtījumu atgriešanu.
- S2 ir tiesības pieprasīt, ka Klientam, atsakoties no preces tā jānogādā atpakaļ S2 noliktavā, no kura tika veikta piegāde, vai uz kuru norāda S2 klientu apkalpošanas speciālists. Klients sedz visas izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu.
- Atgriežot preces veikalā, tām ir jābūt bez jekādiem bojājumiem, orģinālajā iepakojumā, neatvērtām. Ja klients nevar nodrošināt šīs prasības, S2 patur tiesības klientam neizmaksāt naudu par atgrieztajām precēm.
- Ja Klients ir konstatējis pēc pasūtījuma saņemšanas, ka pasūtījumā prece ir bojāta vai/un sliktas kvalitātes, Klients vēršas pie S2 ar pieteikumu, kuram pievieno fotogrāfiju ar bojāto preci un S2 noorganizēs naudas atgriešanu uz Klienta kontu, no kuras tika veikts pirkums. S2 patur tiesības Klientam lūgt visu bojāto preci atgriezt noliktavā, no kuras tika veikta piegāde.
- S2 nenes papildus atbildību par citiem iespējamiem pircēja zaudējumiem, kuri saistīti ar bojātu preci.
Iepirkšanās kārtību interneta veikalā "S2.LV" nosaka LR 28.05.2002. LR MK noteikumi Nr. 207" Noteikumi par distances līgumu".
S2.LV administrācija